Thursday, June 17, 2010

hari ibu anjuran wanita umno cheras

Lama betul baru dpt kasi publish ni gambar2....mau tunggu c cath dtg kk,bru dpt buat...nila org baru belajar...semua gambar2 ni d ambil semasa 'Hari ibu' anjuran wanita umno bhg cheras.jamuan d Jw marriot....ramai juga org dtg..termasuk isteri perdana menteri kita.DsRosmah dtg utk merasmikan acara tu.....
nila org penting yg sya ckp dlm n3 yg dulu tu....bukan senang o mau ambi gambar dia dekat2.ramai betul org mau besalam dgn dia..mana lagi bodyguard dia yg selalu halang2 org.Fuh!!!tapi nasib sya baik..masa dia dtg n pulang,sempat juga besalam dgn sya...hehehe....tapi sayang,tiada photo.....uhu...okla mari tengok gambar dulu




ni dlm bilik hotel...baru siap d makeup...:)





nila org yg bertangungjawap mencantikan saya...haha...tq Bey


:)apa mcm ok ka?







semua sibuk,tepaksa ambi gambar sendiri...









meja kami no 16




kawan2...
























curi2 ambi gambar...hahaha...










gambar tdk terang...apa tdk,d kerumuni org





Hah!!part ni yg lucu....selepas saya ambi gambar ni,dia trus pusing ngam2 lagi depan saya..bayangkan!!!!sedang2 saya mau ambi gambar,muka dia dpn2 saya...sambil hulur tgn mau besalam!!!!aduh!!!sempat lagi saya befikir,mau salam atau ambi gambar....hahaha....mau tdk mau,besalam la bah kan.takanla saya mau snap dpn muka dia..hahaha


























2 saja gambar fashionshow yg sempat kena ambi...kamera n hp habis batri....uhu

4 comments:

SJB said...

Muka kau di sini macam si adik hahaha. Wah...hebat betul baju kau. Cantin & fancy.

MaureenJ said...

sjb;yaka?hehe....tq

Anonymous said...

Wah majlis prestij begitu bukan sanang dapat masuk woh kira untung lah you, lagi lah gambar bonus kalau you dapat bergambar side by side sama PM's wifey hehehe...cheers...

MaureenJ said...

rosc;ya betul tu...masing2 sibuk mau ambi gambar sendiri.tiada org mau tolong ambi gambar saya.sayang o kan...next time la.hehe